"pigg" & vaken

Nu ligger jag här i sängen och sträcker lite på mig. Jag skulle inte vilja påstå att jag är så värst pigg, dock så är jag vaken och halvredo för jobbet. Jag känner redan nu att min kropp inte alls har vant sig vid att stå upp i åtta timmar - det tar nog tid för kroppen att fatta att jag behöver pengar och inte orkar tänka efter hur ont jag har i rygg och ben...

Fast jag ska inte klaga eftersom jag älskar min arbetsplats. Jag älskar de jag jobbar med, jag älskar böcker och jag älskar själva miljön + att vi brukar oftast ha riktigt trevliga kunder.

Nej, nu måste jag klä på mig och göra mig klar.
Vi hörs senare!

haha vaken, dock inte så jäkla pigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0