svacka

Jag har varit i en svacka den sista tiden, det beror på många anledningar. Jag har varit ledsen och glad, arg och lycklig. Jag har känt hjärtesorg och skratt, smärta och frihet. Det har varit tusen känslor på några dagar, de har nästan knockat mig - de har knockat mig mot marken.

Nu börjar jag komma ur denna svacka och jag börjar se ett ljus som inte fanns där innan. Min framtid börjar äntligen bli klar för mig och jag trivs med de beslut jag har tagit. Jag tror att detta är början på något bra, något som ska få mig in på rätt väg igen.

Jag har nästan glömt han som krossade mitt hjärta en kall sommarmorgon, bara nästan.
Jag har lämnat falska vänner bakom mig för att börja på något nytt, något bättre.
Jag tänker på min framtid istället för att blicka bakåt, steg tre i mitt liv börjar nu.
Jag ser andra perspektiv, jag känner andra saker.

Förlåt till alla som har fått stå ut med mig de sista två veckorna, jag vet att jag har varit ett vrak. Tack till alla som har stöttat mig, utan er hade jag gått under. Nu tar jag nya tag och det är dags att börja om från ruta ett. Denna gång tror jag att det kan bli bra, jag är inte säker men det känns så. Vi får hoppas på det bästa!

weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0