reach me

Jag har köpt en ny kamera. Jag vet inte om jag har berättat det innan, uppdaterar olika på varje sida jag finns på och det gör att jag inte riktigt kan hålla koll på vart varje grej sägs. Fast om jag inte har helt fel för mig så är det bara twitter som jag har delgivit denna information.

Jag har i alla fall köpt en systemkamera, för er som är mer insatta så är det en EOS 1000D, och mitt nya mål är att ta foto som jag inte har kunnat göra tidigare eftersom jag inte har haft en bra kamera. Även om jag kanske inte är världsbäst på det så gillar jag verkligen att fotografera, jag njuter av att hitta något vackert och föreviga det. Dessutom tycker jag att livet blir så mycket enklare om man ser det genom en lins. Därför beslutade jag mig för att skapa en egen Flickr, där jag kan lägga in de bilder som jag tycker är lite extra speciella.

Så om ni vill så får ni gärna kolla in mina foto där, även om jag lägger in de flesta här också så blir det inte riktigt samma upplösning på dem - jag tycker de är finare på min Flickr.

Glöm nu inte min Twitter också när jag ändå är igång. Där uppdaterar jag väldigt ofta om vad jag gör och känner, gillar den sidan mer än exempelvis bloggen och facebook.

Och nu när jag har marknadsfört mig själv, kanske lite för mycket, så ska jag göra frukost. See ya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0