det är jag...

jag överreagerar.
jag överanalyserar.
jag är dramatisk.
jag är blyg.
jag drar alltid förhastade slutsatser.
jag är rädd för att älska.
& för att bli älskad.

jag vågar inte chansa.
jag hatar att misslyckas.
att vinna är helt min grej.
musik är som mitt syre.
jag vill inte växa upp.
jag är kär i någon som inte vill ha mig.
jag är förvirrad.
fast ibland tänker jag väldigt klart.

jag älskar att skriva.
känslor är något jag förstår mig på.
dock inte när det gäller mig själv.
jag tycker om att använda fina ord.
jag är ofta glad.
även om det mesta jag skriver är sorgset.
jag bloggar för att lämna saker bakom mig.
jag är en förlorad själ.
jag känner mig ofta riktigt värdelös.

det är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0