frånvarande, jag vet!

Jag har inte alls haft tid eller lust att blogga. Det har verkligen kommit i andra hand efter fester, vänner och jobb. Jag kan ju bara säga att jag har haft världens sjukaste helg på länge!

I fredags var det fest. Bar á bar, den enda riktiga klubben i Ystad, hade grand-reopening då. Därför åkte dansskorna på, drinkarna kom fram och en stor dimma spred sig över hela staden. Det var förfest hemma hos Cia med mycket dans, en massa fyllesnack och även en blick eller två åt söta håll.
När vi väl kom fram till bar á bar så sviker minnet mig väldigt ofta. Jag dansade, jag skrattade och sedan gick jag hem allt för tidigt. Dock så minns jag inte riktigt hur jag kom hem, men dagen efter vaknade jag upp i min väldigt varma säng!

Igår var det förfest hemma hos mig med Linn och Emmylie. Planen var att jag och Linn skulle ut i Malmö och som många vet så kan man inte hålla sig till planerna alla gånger. Vi åkte tåg till Malmö, satt kvar på tåget och åkte hem igen. Staden var vacker från fönstret, men mer än så såg jag inte. Tyvärr så blev det lite mycket, inte för mig men för andra, så vi fick åka hem och lägga oss. Nu på morgonen så har jag och Linn läst igenom en massa sms, pratat om gårdagen och skrattat konstant. Jag säger bara: SOG NE SÄP!! (väldigt internt)

Nu ligger jag i sängen, tänker på helgen och väntar på att klockan ska bli två. Jag ska nämligen möta Emmylie och Izzy utanför bion halv tre, vi ska se Prinsessan och Grodan! Jag älskar Disney's filmer och jag måste verkligen se denna. Så det är jag glad för. Efter det ska jag vila, har sovit två timmar inatt.

Jag hoppas verkligen att alla andra har haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0