inte helt bortglömd.

Igår kom jag hem från jobbet och då hade jag fått post. Först förstod jag inte vad det var eftersom det var tjockt och konstigt. Sedan såg jag vad det stod på framsidan och jag blev förvånad över att läsa: Tekniska universitet Luleå. Haha, jag är alltså inte helt bortglömd.

Jag tror inte att det är många som skickar ut till människor som redan tagit studenten, men de som gör det visar att de bryr sig + att de vill ha fler elever på sina skolor. Jag tycker att det är ett bra reklamsätt och vissa uppskattar det nog, även om jag personligen aldrig skulle kunna läsa i Luleå. Jag menar, vad skulle jag göra där uppe?

Så nu sitter jag och läser igenom deras katalog, känner mig lite speciell och knaprar på dagen.

God morgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0