Mattias Klum

I mitt sökande efter inspiration så har jag nu hittat ytterligare en fantastisk fotograf. Hans namn är Mattias Klum och han fokuserar mest på naturen och det lite mer själsliga i just naturen. På hans hemsida så finns det riktigt vackra och magiska foto som han har tagit. Han har varit bl.a i Sverige och Island, allt för att hitta inslag som han själv har velat ha med.

Jag har valt ut några favoriter, precis som jag brukar göra, och nu tänkte jag lägga upp dem här. Det finns så klart fler foto på hans sida, foto som jag verkligen rekommenderar. Fast dessa jag har valt ut räcker gott och väl för de som bara ser ett motiv och inte historien bakom det.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0