min framtida man...

...var inne i bokhandeln idag. Han var verkligen en sådan riktigt charmig kille som får alla tjejer på fall, även mig. Han var trevlig, hade en manlig röst, mörkt hår och skäggstubb. Han var nästan perfekt, helt perfekt är ingen. Vi pratade om fotografier och han beställde en bok. När jag sa att jag också var intresserad av sånt så sa han att jag kunde läsa den före honom, sen skulle han betala för den. Även om han skämtade så gav hans leende mig något att tänka på under dagen.

Ja, jag skulle verkligen kunna tänka på att lära känna honom lite bättre. Tre stora plus är att han är längre än mig, lite äldre så han är nog ganska mogen och sedan tycker han om fotografer som tar vackra och spännande foto. Han beställde en bok av Masaru Emoto, en fotograf som fokuserat på vatten vid sin frysningspunkt. Jag har inte tittat i boken men jag har hittat några foto på nätet och de är riktigt vackra. Jag funderar på att beställa den, verkar vara något för mig.

Nu kommer det tyvärr inte vara jag som står i kassan när han hämtar boken. Jag hoppas att jag kanske träffar honom ute eller något, då kan jag beundra honom på avstånd! Haha, jag låter jättelöjlig och det är jag också. Fast han var så snygg och trevlig och charmig och ja något för mig ;)

ett foto av Masaru Emoto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0