turn the lights on!!

Om lite mer än en timme kommer Aggiie aka Frugan & Emmylie aka Chewbacca hit. Då blir det några glas av det som bjuds, mycket snack och sedan utgång. Även om vi var ute förra helgen så har jag längtat ihjäl mig. Jag behöver komma ut och dansa lite, känner mig så instängd just nu. Fast även om jag är pepp så säger min kropp "nej". Nu måste jag motarbeta kroppen, stänga av alla känslor och börja göra mig klar. Detta kommer bli en toppenkväll, även om förväntningarna inte alls är höga.

Vad ska alla andra gör ikväll?
(och var nu inga pussys, kommentera och skriv vad ni ska göra. Jag hatar när folk inte kommenterar efter att de har läst. Tycker att alla borde bli lite mer aktiva, även jag. Så från och med nu ska jag kommentera allt som jag har läst om det slutar med en fråga. So should you!!)

Jag har så många minnen som jag aldrig kommer glömma,
ett helt fantastiskt år.
2009 kommer alltid vara känt som det bästa året i mitt liv,
mycket tackvare de två som kommer till mig ikväll!


Kommentarer
Postat av: Elin

ÅKEJ NU SVARAR JAG! ligger redo att sova bakfull i sängen klockan elva micka har fest där nere jag mååååååår iiiiiillla! <3

2010-02-20 @ 23:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0