vilken sjuk kväll!!

Jag har haft den sjukaste kvällen i hela mitt liv. Glöm nakenheterna hemma hos Matilda, glöm festandet i Karlskrona som orsakade ett brutet ben och glöm alla andra fester - INGET SLÅR DENNA! Jag har inte haft så roligt på evigheter och även om jag var tveksam till det i början så ångrar jag inget.

Jag kan inte berätta riktigt allt, eftersom vissa saker inte borde nämnas. Men vissa däckade, andra dansade och jag vet inte vad jag själv höll på med. Dock är detta något jag aldrig kommer glömma - kvällen då precis allting hände. Det enda som saknades var någon i fyllecellen, men det var bra att ingen kom så långt.

Nu pratar jag med vissa iblandade igår och konstaterar att jag inte är den enda som hade sjukt roligt igår. Alla verkar ha haft det trevligt och det är jag glad för.

TACK FÖR IGÅR!!
(till alla inblandade)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0