herregud, hur klarade jag av detta innan?

I ungefär sex månader så gick jag upp fem nästan varje morgon. Jag klädde på mig, cyklade till gymmet och tränade i cirka två timmar. Efter gymmet cyklade jag hem, stekte två ägg och åt dem innan jag gick till skolan. Detta var mitt liv, jag levde för att träna och för att kroppen skulle må bra. Vad har hänt sedan dess?

Idag gick jag upp fem, cyklade till gymmet och tränade. Jag kom hem och duschade, lagade lunch till jobbet och åt frukost. Nu känner jag mig redan dödstrött och jag har ingen aning om hur jag ska klara av jobbet idag. Herregud, hur klarade jag detta innan?

Fast jag ska göra det till mitt liv igen, jag ska gå upp fem och träna - kanske inte varje dag men minst tre dagar i veckan. Jag måste förändra saker för att må bättre, jag känner hur mitt liv har försämrats radikalt i kost- och träningsväg. Get on track, det är vad som gäller nu!!

Nu ska jag fortsätta vila benen innan jag måste gå till jobbet. Inte världens roligaste eftersom det är en mindre storm ute, fast överlever jag 20 minuter på löpbandet så är en liten storm ingen match för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0