LÄNGTAN!

IDAG SKA JAG SE ECLIPSE!!
Förstår ni hur länge jag har väntat på denna film?! Jo, enda sedan jag såg New Moon på bio för andra gången. De jag känner som redan har sett filmen säger att den är bättre än just New Moon, bara det får mig nästan att svimma av förväntan.

Ingen förstår hur mycket dessa böcker och filmer betyder för mig, de har lärt mig något av det viktigaste i livet - vad kärlek är. Så nu är jag riktigt speedad eftersom jag vill att klockan ska bli fyra. Jag och Emmylie ska se den då och efteråt skulle vi kanske gå ut och ta en matbit. Smä näsdukar ska i alla fall packas ner eftersom jag känner mig själv, skulle inte förvåna mig om jag gråter mig igenom hela filmen.

MEN JAG SKA FÅ SE DEN!!
JAG SKA SE ECLIPSE!!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0