2/6

Idag har jag faktiskt hunnit med ganska mycket. Jag har insett att vi har ett väldigt vackert antikvariat i Ystad, jag köpte faktiskt två böcker för 20kr - det kallar jag ett kap. Sen har jag även GI-krängt med Aggiie. Okej, jag åt GI och Aggiie åt lite allt möjligt. Det blev kyckling med vitlökssås och sedan till efterrätt så åt jag grädde + jordgubbsylt, det var riktigt gott.

Jag har även gått en runda med Emmylie nu på kvällen och sedan följde jag henne hem för att efter det kunna springa hem. Fy vad det tog emot, min kropp sa verkligen "NEJ!!" men hem kom jag - tur var väl det. Nu ligger jag halvdöd i sängen och chillar lite till Hellström. Ett bra avslut på en bra dag.

Imorgon ska jag till Helsingborg och kanske Lund med Aggiie, vi ska göra en liten utflykt tillsammans för att se vad de lite större städerna har att erbjuda. Vi ska kolla in hennes skola, kanske en nötbar eller två och sedan får vi se vem vi träffar. Jag tycker faktiskt att det ska bli riktigt roligt :) Därför ska jag lägga mig snart då tåget går tio över nio från Ystad imorgon.

Har alla andra haft en bra dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0