Daniels tal till Victoria

Även om jag från början inte alls hade tänkt se gårdagens bröllop så blev det tillslut så att jag såg själva vigseln. Jag har aldrig tyckt om att det är vi, svenska folket, som har betalat för deras bröllop men när jag såg det på tv igår så blev jag väldigt rörd och känslorna om orättvisa försvann. Victoria var fantastiskt vacker, även om klänningen kanske inte var en av mina favoriter, och Daniel var fruktansvärt stilig.

När de skulle ge varandra löftena i kyrkan och Victoria, och även Daniel, började gråta så kunde jag inte låta bli - då föll några tårar. Det var verkligen vackert, stilfullt och man såg verkligen den starka kärleken mellan dem. Jag tror att de på fullt allvar älskar varandra och vet att de kommer vara tillsammans livet ut.

Eftersom jag skulle festa igår så hann jag inte se hela grejen, så idag såg jag Daniels väldigt berörande tal till Victoria och deras familjer. Det var verkligen bra och jag tror att Daniel kommer vara en fantastisk prins.

Jag blev riktigt rörd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0