en liten present.

Jag har sagt det innan och jag säger det igen; Människorna som jobbar i bokhandeln i Ystad är några av de bästa människorna jag känner. Detta säger jag inte enbart eftersom jag jobbar med dem lite då och då utan även för att de verkligen är härliga människor.

Efter mitt möte på arbetsförmedlingen så gick jag in i bokhandeln för att se om de hade fått in något nytt. När jag kom dit så pratade jag lite med de som jobbade och kollade igenom hyllorna efter något bra. Helt plötsligt kom Kerstin fram till mig och gav mig en liten låda. Jag vände på den och då såg jag detta:

När jag sedan öppnade den och såg att det var just boken Fallen ängel av Becca Fitzpatrick, en bok som jag har läst och älskar. Jag hade planerat att köpa den när den kom ut men nu fick jag den av Kerstin istället. Hon hade fått den av förlaget men hon ville inte läsa den eftersom det inte riktigt är hennes stuk. Fast det gör ingenting eftersom jag älskar boken och vill ha den! Jag är så tacksam för att Kerstin tänkte på mig när hon fick den, det gjorde verkligen min dag.
Förutom boken fick jag även en liten fjäderpenna, allt för att omfamna hela konceptet.

Förutom den boken så köpte jag fyra pockets:
Dumpa honom! han vill faktiskt inte ha dig - Greg Behrendt & Liz Tuccillo
På det fjärde ska det ske - Kajsa Ingemarsson
När ingen annan ser - Duncan Fairhurst
Överlevare mot alla odds - Barbara Biggs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0