en vanlig söndag

Nu har jag precis kommit hem från min södagstradition med Linn. För er som inte vet det så träffas Linn och jag varje söndag klockan tolv. Då går vi till Triangeln, en pizzeria, och äter vars en sallad - alltid gyrossallad för mig och americansallad för henne. Efter det går vi till Espresso house och tar en dricka, mellan där så blir det alltid ett litet besök in på Åhléns. Detta är våra söndagar och vi har gjort detta sedan valborg, så det är väl i någon månad nu. Det har i alla fall gått så långt att vi nu inte ens behöver säga vad vi ska ha på Trinageln eftersom de minns det. Ganska mysigt om jag själv får säga det :)

Linn på Triangeln


Nu ska jag bara ta det lugnt, ikväll ska jag hjälpa Linn att handla lite inför imorgon då hon fyller 20 och ska bjuda på middag. Vi tänkte gå till Willys och sedan ska jag åka med henne hem så hon inte ska behöva bära allt själv. Ja, visst är jag en ganska bra vän?! Haha, nej men skämt åt sido - det ska bli riktigt mysigt.

Påtal om uttrycket "skämt åt sido" så börjar jag tänka på Johanna. Hon använder alltid det! Igår var jag på avskedsfest för henne eftersom hon nu ska spendera av viss tid i Holland. Herregud, fan vad jag kommer sakna henne. Jag blev helt rörd igår när vi festade och hade så kul som vi brukar ha. Även om jag inte känner Johanna så bra så kommer jag verkligen sakna henne, hon är en av de starkast lysande stjärnorna på himlen. Men jag har lovat att besöka henne och det ska jag verkligen göra! Mig blir hon fan inte av med ;)

Jag igår innan vi åkte till Johannas stuga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0