MacGyver

00.45 så är det MacGyvet på kanal5. Jag trodde verkligen inte att de fortfarande visade det programmet, men tänk så fel jag kunde ha. Ibland var det verkligen bättre förr och MacGyver är ett bra exempel på det. Jag tror inte att många uppskattar det programmet lika mycket som mig.

I grund och botten så är det spänning på en intressant nivå, även om det kanske inte är riktigt lika avancerat som det är idag. Serien handlar om Macgyver, spelas av Richard Dean Anderson, som hamnar i olika knipor - fällor som han måste ta sig ur samtidigt som har räddar andra. Serien visades för första gången i Sverige i april 1990. Sedan har det gått ett antal gånger i repris efter det.

Jag kan inte säga mer än att jag älskar MacGyver och jag tycker att alla borde se det!
Ikväll ska jag sitta uppe och njuta av ett avsnitt men den söte lille mannen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0