Sean Banan - Skaka rumpan, ny sommarplåga?

Detta är en av anledningarna till varför jag inte gillar så mycket svenskt/rapp. Det värsta är att jag tror att denna kan bli en ny Svennebanan(framförs av Promoe för de som levde som eremiter förra sommaren) om tillräckligt många börjar lyssna på den. "Det dolda budskapet" i låten är, som jag har förstått det, att tjejer inte ska vara pinnsmala utan ha lite kurvor.

Jag såg en intervju med Sean Banan och i slutet av den säger han; "Vet ni varför många killar vill ha pinnsmala tjejer?! Jo för de kan inte hantera större tjejer med kurvor." Man kan inte annat är tycka om en människa som har en sådan åsikt. WORD MAN, WORD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0