sjung om dina sorger och ditt krossade hjärta, berätta för alla vad han inte gav dig.

Vad vet du om gryningen?
Förrän du mött varje morgon, med sömnlösa ögon.

Vad vet du om solen?
Förrän nån släckt alla ljusen.
Och vad vet du om att inte vilja vakna längre?
Ni kommer få se er ungdom ruttna framför er.

Och vad vet du om kärleken?
Förrän du förgäves hatat den.
Och vad vet du om hur hjärtat kan bränna?
För kärlek som aldrig kan dö, men inte heller leva.

Han kommer aldrig tillbaka.

Det är mitt eget fel,
vad som än händer med mitt hjärta.
För jag har alltid vetat att du skulle stanna,
jag blir hellre ensam än lycklig med någon annan.

Tysta ner musiken, han kommer aldrig hit igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0