ber om ursäkt

Även om det är lätt att skylla på andra för ens problematiska liv så är det inte helt alla andras fel. Även om saker som andra människor gör kan bidra till en lite mer negativ syn på själva situationen. Precis detta hände igår och det slutade med att jag gick hem väldigt ledsen och arg av helt olika anledningar som flöt ihop. Jag ångrar inga ord, inga blickar och inga tankar - jag platsade helt enkelt inte in.

Jag har börjat acceptera det faktum att vi alla börjat växa ifrån varandra.
Vi förändras och på ett sätt borde jag ha förstått detta, det är livet gång.

Tyvärr så gick alla mina tankar ut över de som egentligen bara vill mitt bästa. Därför ber jag om ursäkt för mitt beteende igår. Jag mådde precis som jag betedde mig, men det borde inte ha gått ut över andra. Jag är glad att jag gick hem eftersom jag kände redan tidigt på kvällen att det inte alls var en bra kväll för mig. Jag försökte berätta, jag försökte verkligen - dock för undermedvetet döva öron och blinda ögon.

Jag är ledsen för gårdagen, jag är ledsen för hur det blev. Dock så är jag inte ledsen för allt eftersom gårdagen gav mig en väldigt bra insyn i hur allt har blivit. Jag är glad för allt som hände eftersom jag nu vet hur allt står till - det är inte alls som jag trodde att det var. Just nu känner jag mig extremt klarsynt. Tänk vad några timmar kan göra, hur mycket det kan förändra saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0