därför älskar jag Grey's Anatomy!

Jag såg precis en repris av ett avsnitt av Greys Anatomy. Jag trodde inte att man kunde gråta så mycket som jag precis gjort. Såg avsnittet där Denny dör, killen som Izzie är kär i. Han har friat och hon skulle tänka på det, men hon tänkte säga 'ja'. Fast alla slut är inte lyckliga.

Jag blev helt förkrossad när jag såg det, har sett det innan men jag reagerade ändå riktigt starkt. Pricken över i:et är låten som spelas i bakgrunden - Chasing cars av The snow patrol. Jag älskar verkligen den låten. Så jag tänkte lägga in klippet här (är två stycken som praktiskt taget sittet ihop), de som inte blir rörda har fan ingen inlevelsekänsla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0