die sound, die!!

Jag hade en fantastisk dröm, hela min värld var fylld av glädje och jag planerade inte att vakna på ett tag. Fast efter bara en liten stund så började hela huvudet burra och jag förstod inte vad det var - tills jag vaknade. Min granne har fått för sig att renovera sitt hem, speciellt den väggen som ansluter till mitt rum. Så det enda jag hör just nu är hur någon borrar i väggen och slår med en hammare. Det kallar jag riktigt mys, ELLER INTE!!

Just nu skulle jag göra vad som helst för att få sova en timme till, men de har andra planer. Så nu ligger jag här, irriterad och hungrig, medan jag försöker komma på vad jag ska göra idag.

Jag hoppas att alla har haft en bättre morgon än mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0