en hektisk kväll

Jag är ganska rolig, ja ibland så förvånar jag mig själv. Jag har haft hela dagen på mig att göra mig klar inför kvällen då jag och pappa har varit på handboll. Eftersom jag inte har mått riktigt bra idag så har jag inte städat, men jag tänker dock kompensera för det imorgon. Fast nu har denna dagen gjort att jag i slutändan fick stressa. Jag vet själv inte vad jag håller på med.

Jag satt och såg på tv och helt plötsligt var klockan sex. Jag skulle egentligen laga middag, gå ut med Oden, duscha och ringa pappa innan vi skulle på handboll. Handbollen började sju, så jag hade bara en timme på mig. Detta innebar att jag varken hann laga middag, ducha eller fixa lite. Jag fick klä på mig snabbt, springa ut med Oden och sedan ringa pappa. När jag ringde så fick jag inte tag i honom och jag började få panik.

Fast i sista minut löste det sig och han ringde upp mig. Vi kom till handbollen och fick se hur IFK Ystad med lite svårhet krossade det andra laget. Jag kan väl även säga att jag har en svag punkt för en speciell person i laget, han är så sjukt söt. Haha, jag hade inte sagt nej till honom ;)

Nu sitter jag och ser på NCIS, ska snart se The Vampire Diaries på tv6.se. Jag har sett Criminal Minds ikväll som var precis lika bra som vanligt och jag har äntligen fått äta middag. Ikväll blev det tärnad kycklingfilé, paprika och ärtor som kokades upp i matlagninggrädde. Riktigt gott, ett tips till alla som vill göra något gott och enkelt. Pricken över i:et var helt klart citronpepparn, paprikapulvret och timjan.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0