en heldag med Linn

Nu har jag precis kommit hem från en väldigt trevlig eftermiddag med Linn. Först gick vi till Triangeln och åt, sedan stack vi till Espresso house och tog en liten dricka. Det har blivit mycket prat om allting, speciellt kärlek. Jag vet att kärlek inte är något lätt och vad man än gör så känns det som det bara blir värre. Det bästa man kan göra är att glömma, fast ibland går inte det. Det tog mig över ett år innan jag kunde gå vidare efter jag varit "kär" för första gången. Jag vet hur ont det gör, hur många tårar som faller och hur värdelös man känner sig.

Fast idag har vi bara skrattat hela tiden, jag höll nästan på att kissa på mig så hysteriskt blev det. Jag kan med ärlighet säga att Linn är en av de få som drar fram glädjen ur mig. Hur ledsen jag än är så gör hon mig glad. Jag behövde henne idag.

Ett litet extra plus är att en väldigt söt kille, som jag känner, satt och tittade på oss. Linn sa att han tittade på mig flera gånger, man får fan ta det man får. Jag hade då aldrig sagt nej till honom, han är snäll och riktigt snygg! Mitt nya ögongodis i stan, haha ;) Det var i alla fall en underbar dag, tack till Linn!!

Såhär blir det när man umgås med Linn en hel eftermiddag. Ja tillslut blir det ganska suddigt. But I love it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0