fika med pappa

Nu har jag precis kommit hem från stan. Pappa och jag gick en liten runda upp till Hartmans och där tog vi en fika. Det blev vars en räkmacka, även om jag bara åt ägget och några räkor(pappa fick resten), plus en varm choklad för mig och en kopp kaffe för pappa. Det var en väldigt mysig fika och vi pratade om allt möjligt.

Sen gick vi in i bokhandeln där jag köpte en bok, Paulo Coelho - Brida, och sedan beställde jag en annan bok. Jag mår alltid lite bättre när jag har köpt böcker. Nu har jag något nytt att se fram emot i veckan på läsvägen. Var även kul att säga hej till Kim som jobbade idag.

Så nu ska jag fixa lite hemma, sen drar jag till Therese.
Hörs sen!

ovan: våra räckmackor och min varma choklad
nedan: lilla söta pappa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0