fika och handboll

Jag har hunnit med mycket idag, inte riktigt allt men nästan. Jag har t.o.m beställt en klipptid så nu måste jag bara komma på hur jag ska klippa mig. Jag har även hunnit med en väldigt mysig fika med Matilda. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, mest om det förflutna och människor på vägen fram till nu. Jag fick faktiskt en del att tänka på, mycket på just det faktum att man har vissa vänner som finns där enbart för att man ska lära sig hur det inte ska vara. Jag tackar i alla fall Matilda för en väldigt trevlig eftermiddag!

(Matilda utanför Åhléns, fotot är minst tre år gammalt men jag älskar det)

Nu ska jag laga middag och sen blir det handboll med pappa. YIF spelar och det ger mig ännu en anledning att kolla in vad Ystad har att erbjuda. Haha, ja jag går inte bara på handboll för att se handboll - det finns ganska mycket ögongodis på en handbollsmatch, inte bara i lagen utan även bland publiken.
Efter blir det en rutinkväll med vispad grädde och Grey's Anatomy, det kommer bli en fin kväll.

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHAHAHA!! den här bilden är den fulaste i hela världshistorien :D HAHAHA :D

men tack själv för en trevlig fika :)

2010-03-17 @ 19:47:23
URL: http://isamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0