förlåt

Open me up and you will see
I'm a gallery of broken hearts
I'm beyond repair, let me be

And give me back my broken parts

Just give me back my pieces
Just give them back to me please
Just give me back my pieces
And let me hold my broken parts

I just want to know today, know today, know today
I just want to know something today
I just want to know today, know today, know today
Know that maybe I will be ok.

Jag är ledsen för varje ord, för varje handling. Jag har ljugit för vänner, skrattat med fiender och älskat med de förlorade. Det var en varm sommarnatt som jag tänkte på det, på vinden mot mitt ansikte och min väns armar runt mig. Jag var lycklig, jag var glad och jag förnekade allt. Det var inte jag, det har aldrig varit jag. Jag ljög för alla och för mig själv, jag skapade något nytt för alla andras skull. Nu är jag förvirrad och förstörd - försvunnen i ett hav fyllt av lögner.

Idag såg jag på min vän, en underbar vän, och för första gången någonsin så insåg jag den hårda sanningen. Hon har gått vidare, hon har något bättre nu. Jag står kvar på samma plats där hon hittade mig för fyra år sen. Innan kunde jag inte ens drömma om att undanhålla något för henne, nu känns det som en självklarhet. Jag är inte längre en del av den värld som jag en gång älskade. Jag passar inte in i det fack som jag byggt för mig själv. Jag är ett ensamt energifält som inte längre orkar hålla strömmen uppe. Jag är som en sol som inte längre orkar skina, som en dag som har förlorat över natten. Jag ser mörker, enbart mörker.

Förlåt!

Kommentarer
Postat av: Emmylie

Mika, prata med mig!

<3

2010-03-05 @ 09:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0