Ignore this

Det har varit en bra dag, ja det skulle jag nog kunna säga. Jag har inte gjort så mycket förutom sett på handboll med pappa. Fast jag har hunnit dagdrömma mycket och det har resulterat i en mycket gladare Mika. Jag vet att jag inbillar mig själv lögner men det är mycket roligare att leva i sina drömmar. Enda skillnaden mellan dröm och verklighet är att slutet i drömmen alltid blir som du vill medan slutet i verkligheten oftast gör dig besviken. Precis därför älskar jag att drömma mig bort!

YIF vann i alla fall idag, grattis till dem. Hade världens roligaste man bredvid mig när vi tittade på, det gick inte en minut utan att han skällde på YIF och skrek så de flesta i hallen hörde. Haha, I love it!

Nu lyssnar jag på musik och ska snart lägga mig. Morgondagen kommer bli en väldigt lång dag. Ska städa hela lägenheten så jag kan överraska mamma, sen ska jag träna lite. Måste även handla och fixa inför helgen. Kommer bli en väldigt lugn helg i ensamhetens tecken. Har redan planerat in en GI-Frossar-Kväll med mig själv, det kommer bli pretty great!

btw så är Salem al Fakirs nya album så grymt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0