kan knappt röra mig!

Nu har jag tränat på gymmet i två timmar och sedan gått en långpromenad på en timme. Jag tror att den promenaden blev lite för mycket. Fast nu känner jag hur svetten rinner på ryggen och efter att jag ätit min frukost, en halv skål turkisk yoghurt med jordgubbssmak, så ska jag hoppa in i duschen. Jag känner verkligen hur skönt det ska bli att få duscha av mig.

En sak som jag inte förstår och det är hur de på gymmet förväntar sig att jag ska lära mig mitt nya program när jag har världens snyggaste instruktör. Hans leende är to die for och han är verkligen eyecandy på hög nivå. Jag trodde att jag skulle svimma när jag insåg att det var han som skulle lära mig mina nya övningar. Fast det gick bra och jag skämde inte ut mig för mycket, bara en gång. Fast förutom att han distraherade mig lite så gick resten av passet bra. Känner verkligen hur dålig kondis jag har, fast nu ska den förbättras!

Nej, nu måste jag hoppa in i duschen. Känner mig riktigt svettig och äcklig!

dessa maskiner är de jag använder mig mest av. Riktigt bra!
pic; Breeze hemsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0