Life-size Humans - Something to remember

Jag har precis hittat världens skönaste låt. Jag vet inte riktigt varför jag tycker om den så mycket, men den har fastnat i min hjärna och där har den stannat. Låten är med i en reklam som går på TV just nu för Philadelphia. Har försökt hitta låten men har inte lyckats, fast min bror som är ganska bäst hittade den. Så nu kan jag lyssna på den hur mycket jag vill. Detta är verkligen en måbra-låt och jag blir glad varje gång jag lyssnar på den!

Spread a little love today
Spread a little love my way
Spread a little something to remember
Spread a little joy and see
Need a little happiness to be
Living the life with me
Spread a little joy and see
Need a little happiness to be
Living the life with me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0