my lover boy

Även om dagen har varit lite grå så har jag haft en viskande fågel i mina öron hela morgonen och det har gjort att jag nu känner mig lite piggare. Kroppen rör sig ofrivilligt till melodin och jag mår lite bättre. Vad är det då som får mig att må såhär, som om livet inte är så hemskt som det är? Jo, Mika!

Nu tror en del kanske att jag pratar om mig själv men jag pratar såklart om mannen som skapade en ny trend inom musiken: Michael Holbrook Penniman also known as Mika. Han har gjort många bra låtar, bl.a. Grace Kelly, Good gone girl, Billy Brown och We are golden. Detta är bara några få av de låtar som jag älskar med honom. Enda sedan han kom ut med sin debutsingel Relax, take it easy så har jag tyckt om honom. Han har något speciellt och han är väldigt musikalisk. Detta gör att beaten och musiken blir väldigt speciella till texter som ingen annan skulle kunna skriva.

Ja, jag älskar verkligen hans musik och idag har han hjälpt mig. Jag har börjat känna en början igen, även om början är så långt bort att slutet inte ens är skrivet. Men jag drar in varje känsla som hans musik får mig att känna och just nu är det de ångerna jag lever på. Jag tycker verkligen att ni ska lyssna på honom en molnig dag som denna.
Ytterligare ett plus är att han är så jäkla snygg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0