right round.

Jag har väldigt många tankar i mitt huvud just nu, allt känns helt sjukt och overkligt. Jag har så många beslut som måste tas och jag har inte den tiden jag behöver på mig för att göra rätt beslut. Allt blir bara till förvirring och jag är så rädd för att allt ska bli fel. Vem vet vad som är rätt? Vilken väg ska man välja?

Förutom en tankefylld förmiddag så har jag hunnit med ganska mycket. Jag har gått en långpromenad, varit på Forum och pratat med en studievägledare, varit på gymmet och betalat min avgift, bokat in lite personlig träning med Seth, pantat och handlat inför helgen, lämnat tillbaka ett par leggins på Lindex och köpt trisslotter! Ja, det har varit en väldigt hektisk förmiddag men jag tycker om det. Ibland är det så tråkigt att bara ligga hemma och inte göra någonting.
            Nu ska jag klippa lite i en klänning jag har, sen ska jag träffa Therese. Vi ska umgås, sy lite och sen ska vi laga mat tillsammans hemma hos henne. Det kommer bli en väldigt bra fredag, måste dock lägga mig tidigt för jag ska jobba imorgon.

Nu ska jag fortsätta att lyssna på musik, klippa lite och sedan blir det kanske en minilunch om jag är hungrig. Min aptit har varit ickeexisterande de sista dagarna och jag börjar bli lite orolig. Förhoppningsvis så kommer den tillbaka inom en snar framtid.

Vi hörs!

Trackback
RSS 2.0