shopping får mig alltid att må bättre

Jag har varit bakis hela dagen, fast efter en bakisfika med Emmylie och lite shopping så har jag mått lite bättre. När vi fikade så satt vi mest och höll på att falla ihop, sedan skrattade vi hela tiden och folk trodde nog att vi var smått galna. Fast som vanligt så skrattade jag hela tiden och vi pratade mycket om gårdagen och allt annat.

Efter fikan gick vi till Åhléns och det slutade med att jag gick hem med två nya par skor. Jag skyller såklart allt på Emmylie eftersom hon drar fram shoppingberoendet i mig. Fast jag har intalat mig själv att jag behöver vårskor, vilket är sant eftersom jag inte har ett enda par skor som är söta och som jag kunnat ha när jag har gått ut - fast nu har jag det!

Så jag är nöjd med mig själv eftersom jag har hittat två skor som faktiskt passar och är söta. När jag visade skorna för pappa så tyckte han att ena paret var riktigt fint, så han sa att han skulle betala dem. Jag har helt klart världens bästa pappa och inte enbart för att han ger mig saker, idag har han lyssnat på mina problem och hjälpt mig. Han och jag är verkligen bästa vänner!   

Orangerosa skor - 199kr
Svarta skor - 199kr (blåa på fotot, men jag köpte svarta)


pics; Åhléns hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0