stereo love

Snart lunch, känns hemskt att det man längtar mest efter är mat. Fast så har det alltid varit. Jag älskar mat och om jag själv hade fått bestämma så hade jag lagat mat dygnet runt. Inte bara till mig själv utan till en massa andra människor. Jag skulle vilja bo i ett slott och ha middagsbjudningar för mina vänner och laga all mat själv. Det hade varit a dream come true för mig, eftersom jag tycker om att exprementera i köket.

Fast idag så får det räcka med mig själv, blir något lätt och enkelt till lunch. Efter lunchen ska jag byta om och fixa lite, ska på ett läkarbesök vid två. Fick en tid hemskickad och just nu har jag lite panik. Inte enbart för läkarbesöket utan det faktum att just detta besök kostar 300kr. Jag förstår inte att det kan vara så dyrt + att jag inte har fått min lön än. Den brukar alltid komma den 12 varje månad, men inte nu - fan, känner mig helt handikappad.

Jag ska i alla fall köpa lite böcker efter mitt läkarbesök och sen ska jag fika. Planerat att sitta ute helt själv med en bra bok. Bättre kan det inte bli, jag känner enda in i ryggmärgen att våren är påväg och den välkomnas. Jag tycker om våren och hösten bäst, då är det varken för kallt eller för varmt. Så förhoppningvis är våren lång och lagom mild. Har planerat att gå en runda i detta soliga väder senare, lika bra att utnyttja varje tillfälle medan man kan och vädret tillåter det.

Nu blev detta ett ganska tråkigt inlägg om min dag, men I don't care.
Vad ska alla andra göra idag?

papertissue

Kommentarer
Postat av: Emmylie

plugga :(

om jag blir klar med pluggandet i tid , kanske fika. wanna join?: D

2010-03-15 @ 12:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0