Twilight-skor!

Om någon hade köpt ett av dessa paren till mig, då har jag gift mig med denna personen!


Pics; HC
Okej, jag hade kanske inte gift mig med personen men det hade varit nära. Ett Twilight-fan som jag är så kan jag inte göra annat än att älska dessa skor. De är speciella, står för det jag älskar och jag tycker de är snygga. Sen vet jag att när mina vänner ser detta så kommer de skratta och tycka att jag är galen, men skorna är faktiskt fina. De jag helt skulle vilja ha är med all säkerhet de rosa där det står: "you are my life now." och de svarta där det står "I promise to love you forever.". Jag ryser i hela kroppen bara jag tänker på de citaten!

Ja de hamnar med all säkerhet på min födelsedagslista över vad jag vill ha när jag fyller 20. Dessa, några goda drinkar, andra presenter som kommer från hjärtat och några kramar hade utgjort en perfekt födelsedag. Nu fyller jag ju inte år förrän den 31 juli men jag kan ju börja drömma redan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0