WeHeartIt

Fotografier är min grej. Jag älskar att betrakta något och skapa mig en egen uppfattning om vad fotot ska säga. Vi har alla olika förflutna och erfarenheter, därför blir det alltid olika svar på frågan: Vad känner du när du ser detta foto?

Jag tycker om allt från abstrakta konstverk till självklara foto. Därför spenderar jag mycket av min tid med att analysera fotografier som jag kommer över på diverse internetsidor och i verkligheten. Nu har jag hittat en sida som heter WeHeartIt. En väninna till mig tipsade om den på sin blogg och nu har jag betraktat många och valt ut vissa av mina favoriter. Jag tänkte lägga upp dem nu, så ni kan skapa er en egen uppfattning om varje foto.
Feel free to comment!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0