write me a story. A lovestory like no lovestory I've ever read before. Tell the hole world about it, about the thing we call love.


Jag bara skriver och skriver, det tar aldrig slut. Det känns som om mina tankar och mina känslor för första gången jobbar tillsammans och skapar något som skulle kunna bli magiskt. Jag kan inte sluta skriva, allt bara faller på plats och bilderna i huvudet blir till ord som jag aldrig tänkt på innan.

Det känns fantastiskt att gå in i en annan värld, min fantasivärld. Där människorna är som jag vill att de ska vara och allting blir precis som jag vill att det ska bli. Detta är inget skämt, detta är historien jag alltid har velat berätta - detta är mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0