05.30 - sinnes


Såhär såg det ut igår när jag och pappa var och handlade. Det är dagar som dessa då jag önskar att jag hade en systemkamera som kunna fånga ögonblicken så mycket bättre, fast man får vara glad för det man har. Det känns som om gårdagens väder återkommer idag fast med lite mer värme. Förhoppningsvis så kan dagen bli riktigt skön.
            Fast jag förstår inte hur jag kan vakna 05.30 eftersom jag inte gick och lade mig förrän 01.30. Min kropp är väldigt konstig för tillfället och jag känner redan nu att jag inte får tillräckligt med sömn. Jag trodde att klockan ljög när jag tittade på den efter att jag hade vaknat - men nej, klockan var verkligen halv sex och jag var verkligen vaken.
            Nu ska jag försöka vila lite och kanske läsa. Jag är inte alls redo för att gå upp än även om jag känner ett litet sug att cykla till gymmet - tror dock inte att min kropp klarar den påfrestningen efter så lite sömn.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0