06.45

Vem vaknar frivilligt klockan 06.45 en lördag?
Jo, min kropp och själ gör det - därför ligger jag nu vaken och är fortfarande trött. Fast jag behöver inte ens tänka tanken att somna om eftersom jag är lite för rastlös för att somna. Så nu har jag ungefär två timmar av fritid som inte är inplanerad, vad ska man hitta på då?
                   Jag ska läsa! Jag började på boken Innan jag dör av Jenny Downham igår och den är redan bra, har inte läst mer än ungefär 30 sidor. Att den redan är bra i början gör mig lycklig för jag kan inte läsa böcker som är tråkiga i början - det måsta hända något direkt. Så nu ska jag återgå till den, beroende på vädret idag så får vi se vad som händer senare(shopping på hemmaplan eller i Malmö) Vi hörs!

so true!

weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0