Dagens roligaste

Idag har jag varit och fikat med Aggiie vilket var riktigt mysigt. Fast det roligaste under dagen, och möjligvis under hela månaden, var när vi satt på uteserveringen på Esperesso House och en buss fastnade när den skulle svänga. Okej, den fastnade inte mellan två väggar men den kunde varken köra framåt eller backa eftersom den då skulle köra på både cyklar och en massa annat.
                   Så där satt jag och Aggiie + en massa annat folk och skrattade i tio minuter. De försökte allt från att flytta en massa cyklar, be den växande kön bakom att backa och lite så. Tillslut så drog de i en stolpe som stod lite i vägen och sedan kunde bussen köra fram. Det var verkligen underhållande + att jag fick se när en ung kille i bussen moonade - fast det var kanske inte så fint.

Det var riktigt roliga, varken jag eller Aggiie kunde sluta skratta. Det är inte lika roligt när man förklarar det eftersom man var tvungen att vara där för att förstå nöjet med det. Dock så börjar jag skratta bara jag tänker på det. Det var så jäkla roligt!

där satt den fast. den kunde varken backa eller köra framåt utan att köra på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0