Domare, du skämtar?

Jag har precis sett världens roligaste match även om det inte var komiskt på ett bra sätt. Allt började med att vi inte hittade till planen så vi körde runt i Trelleborg i ungefär 45 minuter. När vi väl kom fram så hade vi missat 36 minuter av matchen och även IFK Ystads två ledningsmål. Fast vi var nära på att få se fler mål i första halvleken med IFK kom inte riktigt fram.

Andra halvleken var bara ett skämt. Efter att en spelare i det andra laget, Bosniska Behar, fått in en lyckoträff så stod det helt plötsligt 1-1. IFK hade en massa chanser att göra minst tre mål till men tyvärr gick det inte heller enda fram denna halvlek. Fast egentligen så var fokuset inte på matchen i sig utan på domarna. De var verkligen tre stora skämt!! De såg inte när Kristoffer blev illa tacklad och fick extremt ont. De såg heller inte att Amir faktiskt var onside och kunde gjort mål om den blinda linjedomaren inte hade vinkat för offside. Och på köpet så fick Amir rött kort eftersom han påpekade att linjedomaren var blind, vilket han var. JÄVLA IDIOT!!

Jag är fortfarande irriterad men jag måste lugna ner mig. Det kändes nästan som om det andra laget hade betalat domarna, lite mutning har väl alltid fungerat?! I grund och botten så borde IFK Ystad ha vunnit för det andra laget var inte bra för fem öre. De var väldigt tekniska men de var inte samspelta, de var knappt ett lag.

Nej, nu ska jag lugna ner mig och sluta tänka på det.
På tisdag ska de spela igen, denna gång på hemmaplan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0