en episk kväll

Gårdagen var sjuk på mer än ett sätt. Jag träffade en massa människor, skrattade som aldrig förr och lärde mig repliker som jag aldrig kommer glömma. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara kvällen men de som var med vet vad jag pratar om.

Saker jag aldrig kommer glömma:
"JAG VILL HA ETT MAGISKTTT MAGANDE"
"Din jävla sandapa, lakritstomte och bastubonde."
"Hmm, är det du som sitter vid barnbordet?"
"Är det du som är tjockefar?"

Det bästa var fan när jag skulle gå hem och en äldre man gick bredvid:
Han: Är allt bra ikväll?
Jag: Jadå, fast vädret hade kunnat vara lite bättre.
Han: Jag håller med. Förresten du har inte en cigg?
Jag: Nej, tyvärr jag röker inte.
Han: Jaha okej. Ja, jag hade betalat. Jag betalar för allt, ja förutom sex då.
Jag: Ja, det är väl för väl det.
Han: Haha, ja. (sedan tittade han på mig och log lite creepy)

Det var verkligen en toppenkväll. Tack till alla som förgyllde den!
Nu är jag lite halvbakis och trött, men jag överlever.
Ikväll är det antagligen fest igen, förhoppningsvis blir den lika bra som gårdagen :)

Kommentarer
Postat av: Emmylie

tack själv!!;D scorea ikväll ;)

2010-05-08 @ 21:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0