en mysig kväll

Nu har jag precis kommit hem efter en kväll i Svarte. Egentligen var planen att Linn och jag skulle gå ut och äta efter hon hade slutat jobba, men hon blev sjuk och hemkörd av sin pappa på förmiddagen. Så istället för att vi kom till maten så kom maten till oss. Jag cyklade upp på Triangeln(Linns och mitt nya ställe) och beställde mat som jag tog med. På vägen köpte jag coca cola och lite choklad, alla som är sjuka får alltid äta choklad.
                  Träffade A-L och Aggiie på tåget, A-L tyckte att jag var en väldigt bra vän som köpte mat och tilltugg till en sjuk vän. Lite cred till mig trots allt, haha. Fast jag gör det för jag vill, det är alltid mysigt att träffa Linn.

Vi har haft en sjuk kväll tillsammans. Vi har planerat helgen, kanske bowling och sen crusing såklart, haft djupa samtal, färgat Linns hår och även myst lite i Linns säng. När Linn började bli lite för närgången så bestämde jag mig för att åka hem. Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig, imorgon är en fullpackad dag.

Jag hoppas att alla andra har haft en lika bra dag som jag!

Linn var väldigt sjuk, jag fick verkligen ta hand om henne.

Linn och jag, hon var suddig hela kvällen ;)

Kommentarer
Postat av: Din fru

hahahahh, ;) ja som det kan gå... ge mig helg nu. Du kan nog ana varför... ;P



Tack för ikväll, du är en stjärna :D <3

2010-05-03 @ 23:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0