klänningar från Zoovillage

Jag har precis hittat två extremt söta klänningar på Zoovillage.com. Även om jag inte har råd att köpa dem så kan jag ändå beundra dem och önska att de hängde i min garderob. För tillfället så blir det bara fönstershopping för mig eftersom jag inte alls har råd till att köpa nya kläder. Egentligen behöver jag inte det heller eftersom jag redan har för mycket kläder(om det nu är möjligt). Jag ska rensa ut allt jag inte använder imorgon och göra det fint och prydligt bland mina kläder.

Fast just nu ska jag bara titta på dessa vackra klänningar och önska att de var mina.
Visst är de söta?

€98 & €79 (ni får själva räkna ut vad det är i svenska kronor.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0