Lundakarnevalen 2010

För två veckor sedan hade jag ingen aning om vad Lundakarnevalen var, nu är jag evigt tacksam till Emil som tipsade om detta event. Jag har inte enbart haft en underbar kväll/natt/morgon med två av mina bästa vänner - jag har även fått se ett underbart liveframträdande med en artist som jag älskar. Salem Al Fakir var fantastisk och om jag skulle sammanfatta allt i ett enda ord så skulle jag säga att det var magiskt!!
                     Även om mina ben nästan tog död på mig när kvällen var slut så var det värt det. Jag fick lyssna på bra musik och precis innan vi åkte hem så fick vi se vackra fyrverkerier - ett perfekt slut på en perfekt kväll.

Höjdpunkten på kvällen var helt klart Salem Al Fakir. När han kom ut på scen så blev jag varm i hela kroppen och det kändes som om jag svävade på moln. För att likna det vid något annat så var det som en ungdomsförälskelse och jag njöt av varje sekund. När han sedan började sjunga så trodde jag att jag skulle dö - han har en så vacker röst att jag förälskade mig i honom om och om igen. Han spelade alla låtar jag ville höra, allt från Virgin Mary till It's True till Red Rock. Han gjorde dem till speciella ögonblick i mitt liv och det är verkligen ett minne jag aldrig kommer glömma. Det var perfekt!!

Tack Linn & Aggiie!
De gjorde verkligen kvällen och natten så mycket roligare. För i slutändan så hade jag kul och jag mådde bra. Jag skrattade nästan hela tiden och det är verkligen något jag kommer minnas tills jag dör. Jag pratade med roligt folk, bl.a två killar i toakön, fyra killar vid stora scenen och en jättesöt tjej i kön in till öltältet - roliga människor som var jättetrevliga. Ja, det var en speciell kväll som inte kunde ha blivit bättre. Tack till alla som förgyllde den lite extra!

Salem uppträder:

Salem sjunger en liten bit på Brooklyn Sun:

Fyrverkerierna innan vi gick:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0