regniga onsdag

Jag hade helt andra planer för denna dag än att sitta inne. Jag tänkte gå en långrunda med Oden, göra fint på uteplatset på gården och inhandla lite saker på stan. Fast regnet välter nästan omkull en när man går ut(jag vet, var ute med Oden en snabb kissrunda innan). Jag blev dyngsur när jag var ute innan och även om regn inte är så farligt så är det inte kul att känna hur vattnet rinner längs ryggen på en.

Så istället för att vistas utomhus idag så blir det en hemmakväll för mig, iaf nu under dagen. Jag har laddat upp med en massa tecknade filmer, jag vet att det låter löjligt men jag älskar faktiskt tecknade filmer. Just nu ser jag Dino Riders, sen ska jag se Cobra och kanske någon annan film. Jag får se hur många jag känner för att se.

Dino Riders:
Den vackra och fridfulla planeten Valoria förstörs av den ondskefulla Rulon-armadan, och valorianerna flyr 65 miljoner år tillbaka i tiden - till planeten Jorden, där dinosaurierna fortfarande lever. Valorianerna slår sig ner och blir DinoRiders, men Rulongänget har hängt efter och har onda avsikter...
 
Cobra:
En hjälte vet inte vem han egentligen är efter en plastikoperation och mental hypnos, utan tror att han är en helt vanlig försäljare. Fast händelser får minnet att komma tillbaka och nu blir han den han har varit, hjälten med det speciella vapnet som ingen kan stoppa. Han har nämligt opererat in en laserkanon i armen, ett vapen som är så speciellt att skurkarna är villiga att döda för att få tag på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0