Ronnie James Dio is dead


Personligen så har jag inte lyssnat så mycket på Dios musik, men till och med jag förstår vilken förlust detta är för musikvärlden. Jag läste en artikel på Expressen igår och där stod att han somnade in den 16/5-10 och såklart så var familjen tacksam för allt stöd, men nu behövde de några dagar för sig själva. Jag kan verkligen förstå dem för även om vi har förlorat en enastående musiker så har de förlorat så mycket mer - jag beklagar verkligen deras sorg.
Han var frontfigur i bandet Dio och de hade även planerat in en del spelningar till sommaren om jag inte har helt fel för mig, tyvärr blir det inte så. Life goes on, but he will be missed!

Dio - Don't talk to strangers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0