två nya tillskott

Idag har jag köpt två nya böcker(ja, jag vet att jag är galen i böcker) och nu mår jag lite bättre. Fast egentligen köpte jag bara en, för den andra fick jag av Peggy - hon vet verkligen hur man gör för att jag ska må bra. Jag köpte boken Innan jag dör av Jenny Downham och sedan fick jag boken Midnattsmanifestet av David Whitley av Peggy. Så nu har jag ytterligare två världar som jag kan rymma till när verkligheten inte riktigt funkar för mig. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna må så bra som när jag läser, fast jag är lycklig då. Jag älskar att leva i min fantasi, det låter konstigt men jag trivs så mycket bättre där.

Nej, nu ska jag sluta babbla om mina böcker och börja läsa. Ska upp tidigt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0