förändringarnas höst

Jag känner själv att jag på sista tiden inte har varit världens solstråle. Därför tänkte jag nu berätta om en plan jag har uppfört. Detta är nämligen förändringarnas höst, det är då allt händer. Istället för att sitta och deppa över allt grått som susar in över landet så ska jag nu ta tag i mitt liv.
Steg 1:
del ett av en kroppslig förändring.
jag har klippt mig och färgat håret, kände själv att jag behöver en förändring.

Streg 2:
Jag har tagit bort ungefär 10 kontakter på mobilen som jag inte tycker hör hemma där. Av olika anledningar så ser jag ingen mening med att ha deras nummer, hur ont det än gör att ta bort vissa nummer.
Steg 3:
del två i en kroppslig förändring.
På torsdag ska jag cykla till gymmet och betala medlemskap för ett år. Har helt varit off när det gäller allt som har med träning att göra. Det är dags att komma igång igen, nu känns som en bra tid.

Steg 4:
Ta bort vänner på facebook som faktiskt inte är mina vänner. Detta låter kanske löjligt men eftersom det händer så mycket på facebook, och jag är ganska beroende av den sidan, så gör det att det finns vissa som jag inte vill ska se vad jag uppdaterar. Detta är även ett steg i rätt riktning.

Fler steg kommer komma men just nu är det detta som gäller.
Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0