a true friend.

Ibland blir jag förvirrad och tänker konstiga tankar, då finns du alltid där och lugnar ner mig. Jag vet att jag stressar upp mig för ingenting och min puls slår oftast för många slag i minuten eftersom jag alltid har fem miljoner tankar i huvudet. Fast när jag umgås med dig så skingrar du tankarna på något mystiskt sätt, du säger alltid rätt sak vid rätt tillfälle och du brukar banka in i mitt huvud att jag faktiskt är helt okej som jag är.

När jag är ledsen och behöver gråta ut så finns din axel alltid där, även de gånger då jag inte ber om den. Ibland är jag riktigt glad och då är det du som sitter bredvid mig och skrattar åt helt löjliga saker som ordet "uggla" och en massa andra random ting som vi kommer på. Vi kan sitta en hel dag och bara skratta, som om alla problem faktiskt inte existerade och det bara var vi som fanns.

Du förtjänar mer än ett litet blogginlägg men du vet vad du betyder för mig, du vet att du är min bästa vän. Utan dig så hade livet varit så mycket gråare och jag tacka livet varje gång jag inser att jag har ens sådan fantastisk människa som dig i mitt liv. I slutändan så gör du mig glad när livet trycker ner mig mot marken och försöker kväva mig. Du är en av de som får mig att andas igen.

det är precis därför du är världens bästa vän♥

Kommentarer
Postat av: Emmylie

DU är så fin! tack! <3

2010-09-19 @ 09:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0